Termeni și condiții
TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE DE AFACERI PENTRU MAGAZINELE ONLINE
Acești termeni și condiții generale de afaceri („Termeni și Condiții”) guvernează drepturile și obligațiile dumneavoastră în calitate de cumpărător și pe ale noastre în calitate de vânzător sau comerciant în cadrul relațiilor contractuale încheiate la distanță, în special prin intermediul magazinului online de la www.dla-pacjentow.pl.
Toate informațiile privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal pot fi găsite în politica de confidențialitate, care poate fi găsită aici: https://www.pentru-pacienti.ro/termeni-si-conditii
După cum știți cu siguranță, comunicăm în principal la distanță. Prin urmare, în cazul Acordului Nostru, se utilizează mijloace de comunicare la distanță, care ne permit să comunicăm fără ca Noi și Dumneavoastră să fiți prezenți fizic în același timp.
Dacă vreo parte a Termenilor și Condițiilor este incompatibilă cu aranjamentele făcute la plasarea Comenzii Dumneavoastră în magazinul nostru online, aranjamentele individuale vor avea prioritate față de acești Termeni și Condiții.
- UNELE DEFINIȚII
- Îndeplinire Digitală – tot ceea ce puteți achiziționa din magazinul online prin încheierea unui Acord de Vânzare la Distanță, prin intermediul datelor create și livrate în format digital sau un serviciu digital, care permite crearea, procesarea, stocarea datelor în format digital sau accesul la astfel de date.
- Preț – suma de bani pe care o veți plăti pentru Bunuri.
- Costul de livrare – suma de bani pe care o veți plăti pentru livrarea Bunurilor, inclusiv costul ambalării, transportului, taxelor poștale sau a altor taxe.
- Preț total – suma dintre Preț și Costul de livrare, precum și orice taxe și costuri suplimentare dacă acestea nu pot fi determinate în avans.
- TVA – taxa pe valoarea adăugată în conformitate cu legislația aplicabilă.
- Magazin Online – magazinul operat de Noi la adresa Podzáhradná 36/B 821 06 Bratislava, de unde achiziționați Bunurile.
- Factură – un document fiscal emis în conformitate cu Legea privind taxa pe valoarea adăugată pentru Prețul Total.
- Noi – pharco s. r. o. cu sediul social la Podzáhradná 36/B 821 06 Bratislava, IČO 45689911, CIF: SK2023095591, înregistrată în Registrul Comerțului pe lângă Tribunalul Municipal Bratilava III, numărul de înregistrare 67029/B, e-mail info@dla-pacjentow.pl. Conform legii, acționăm ca vânzător și/sau comerciant. Pentru evitarea oricărui dubiu, nu suntem operatorul unei platforme online (piață comercială) și nu punem o astfel de platformă la dispoziția consumatorilor, nici măcar prin intermediul unor terțe părți, și, prin urmare, nu suntem supuși niciunei obligații speciale de informare care decurge din articolele 16 și 17 din Legea privind protecția consumatorilor.
- Comandă – oferta dumneavoastră irevocabilă de a încheia un Contract de Vânzare-cumpărare de Bunuri cu Noi.
- Antreprenor – o persoană înscrisă în Registrul Comerțului, care desfășoară activități comerciale pe baza unei concesiuni sau a altor prevederi specifice, sau o persoană care desfășoară producție agricolă și înscrisă în registru pe baza unor prevederi separate.
- Consumator – o persoană fizică care, atunci când încheie și execută un contract de consum, nu acționează în cadrul activității sale comerciale sau profesionale.
– un contract de vânzare-cumpărare încheiat între un Comerciant în calitate de Vânzător și un Consumator în calitate de Cumpărător, al cărui obiect este orice bun mobil, inclusiv articole cu elemente digitale, apă, gaz sau electricitate vândute într-o cantitate limitată sau într-o anumită măsură, chiar dacă articolul urmează să fie fabricat în conformitate cu specificațiile Consumatorului în calitate de Cumpărător. - Bunuri – tot ceea ce poate fi achiziționat în magazinul online, inclusiv articole mobile care conțin Conținut Digital sau Servicii Digitale.
- Cont de utilizator – un cont creat pe baza datelor furnizate de dvs., care vă permite să salvați informațiile introduse, istoricul Bunurilor comandate și al contractelor încheiate, precum și accesul la Conținutul Digital furnizat în temeiul Contractului de Servicii Digitale.
- Dumneavoastră – persoana care efectuează achiziții în magazinul nostru online, denumită legal cumpărător. Dacă furnizați un număr de identificare a companiei (NIP) în comanda dvs., aceasta va însemna că secțiunile acestor Termeni destinate Antreprenorilor vi se vor aplica, precum și toate acordurile încheiate între noi, menținând în același timp protecția deplină împotriva practicilor comerciale neloiale, a acțiunilor înșelătoare și a omisiunilor.
- Acord – un contract de vânzare încheiat pe baza unei Comenzi completate corect și plasate în magazinul online, care intră în vigoare din momentul în care primiți confirmarea Comenzii de la noi. Acordul acoperă, de asemenea, achiziționarea de articole cu elemente digitale și furnizarea de servicii digitale. În cazul în care anumite puncte ale Termenilor și Condițiilor se referă la un contract de achiziționare de bunuri cu elemente digitale sau la un contract de furnizare de servicii digitale, regulile specifice se aplică numai Bunurilor și/sau Serviciilor Digitale din cadrul unui anumit tip de contract.
- Contract la Distanță – un contract între un comerciant și un consumator, încheiat exclusiv utilizând unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a părților, în special prin intermediul unei interfețe online, e-mail, telefon, fax, poștă sau un catalog de oferte („Contract”).
- Codul Civil, Legea nr.:Monitorul Oficial din 1964, nr. 16, punctul 163, cu modificările ulterioare). 93
- Legea privind drepturile consumatorilor, numărul legii:U. 2014 articol 827
- DISPOZIȚII ȘI INFORMAȚII GENERALE
- Achiziționarea de Bunuri este posibilă numai prin intermediul interfeței web a Magazinului Online.
- La achiziționarea de Bunuri, sunteți obligat să ne furnizați toate informațiile într-un mod corect, complet și adevărat. Vom considera informațiile pe care ni le-ați furnizat la plasarea comenzii ca fiind corecte, complete și adevărate.
- ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI
- Contractul cu noi poate fi încheiat numai în limba poloneză.
- Contractul se încheie de la distanță prin intermediul Magazinului Online, iar costurile de utilizare a mijloacelor de comunicare pe care le utilizați la încheierea contractului sunt suportate de dumneavoastră. Aceste costuri nu majorează Prețul Total al Bunurilor și nu diferă de tariful de bază pe care îl plătiți pentru utilizarea acestor mijloace (în principal pentru accesul la internet). Prin urmare, nu trebuie să vă așteptați la costuri suplimentare percepute de noi dincolo de Prețul Total. Prin trimiterea Comenzii, vă dați consimțământul cu privire la utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță.
- Pentru a putea încheia un contract, trebuie să creați o propunere de comandă în Magazinul Online care să conțină următoarele informații:
- Informații despre Bunurile comandate (în Magazinul Online, selectați Bunurile pe care doriți să le achiziționați utilizând butonul „Adăugați în Coș”);
- Informații despre Preț, Costul de Livrare, TVA, metoda de plată, Prețul Total și preferințemetoda aleasă de livrare a Bunurilor; Aceste informații vor fi introduse la plasarea Comenzii în interfața cu utilizatorul a Magazinului Online, iar Prețul, Costul de Livrare, TVA-ul și Prețul Total vor fi luate în considerare automat în funcție de Produs și metoda de livrare selectată;
- Datele dumneavoastră de identificare care ne vor permite să livrăm Produsul, în special numele, prenumele, adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail;
- În cazul unui contract în baza căruia Produsul va fi livrat în mod regulat și repetat – de asemenea, informații despre durata livrării.
- La crearea unei propuneri de Comandă, puteți modifica și verifica datele până la aprobarea finală.
- După verificarea datelor, plasați o Comandă prin apăsarea butonului „Comandă cu obligație de plată”. Înainte de a da clic, însă, trebuie să confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Termenii și Condițiile – altfel, nu veți putea plasa Comanda. Confirmarea se face prin bifarea casetei de selectare. După ce faceți clic pe butonul „Comandă cu obligație de plată”, toate informațiile pe care le furnizați vor fi trimise direct către noi.
- Comanda dvs. va fi confirmată de noi cât mai curând posibil prin e-mail la adresa furnizată în Comandă. Confirmarea va include un rezumat al Comenzii și al acestor Termeni și Condiții. Atunci când confirmăm Comanda, se încheie un Contract între noi și dvs. Termenii și Condițiile în vigoare la data Comenzii fac parte integrantă din Contract.
- Cu toate acestea, pot exista cazuri în care nu putem confirma Comanda. Acest lucru se aplică în principal situațiilor în care Bunurile nu sunt disponibile sau dacă comandați o cantitate mai mare de Bunuri decât cea permisă de noi. Informațiile despre cantitatea maximă de Bunuri vor fi furnizate întotdeauna în Magazinul Online, așa că nu ar trebui să vă surprindă. Dacă, din orice motiv, nu putem confirma Comanda dvs., vă vom contacta și vă vom propune un Acord revizuit. Într-un astfel de caz, Acordul va fi încheiat odată ce acceptați oferta noastră.
- Dacă apare o eroare evidentă de preț în Magazinul Online sau în propunerea de Comandă – în special din cauza unei erori tehnice – nu suntem obligați să vă livrăm Bunurile la acel preț, chiar dacă ați primit confirmarea Comenzii și, prin urmare, ați încheiat Acordul. Într-o astfel de situație, vă vom contacta imediat și vom avea dreptul să ne retragem din Acord și, în același timp, să vă propunem un nou Acord într-o formă revizuită. Noul Acord va fi încheiat dacă acceptați oferta noastră. Dacă nu confirmați oferta noastră în termen de 3 zile de la trimiterea acesteia, avem dreptul să ne retragem din Acordul încheiat. O eroare evidentă de preț este considerată a fi o situație în care, de exemplu, Prețul nu corespunde în mod clar prețului obișnuit de la alți vânzători în momentul plasării Comenzii sau un număr lipsește sau este adăugat incorect.
- La încheierea Contractului, sunteți obligat să plătiți Prețul Total.
- Dacă aveți un Cont de Utilizator, puteți plasa Comenzi prin intermediul acestuia. În acest caz, însă, sunteți obligat să verificați exactitatea, veridicitatea și caracterul complet al datelor precompletate. Procesul de plasare a Comenzii este identic cu cel pentru un cumpărător fără Cont de Utilizator, dar avantajul este că nu trebuie să reintroduceți datele de identificare.
- În unele cazuri, oferim reduceri la achiziționarea de Bunuri. Pentru a beneficia de această reducere, trebuie să introduceți detaliile reducerii în câmpul corespunzător la plasarea Comenzii. Dacă faceți acest lucru, Bunurile vă vor fi puse la dispoziție la un preț redus.
- CONT DE UTILIZATOR
- Pe baza înregistrării dvs. în Magazinul Online, puteți accesa Contul dvs. de Utilizator.
- La înregistrarea unui Cont de Utilizator, sunteți obligat să furnizați toate datele solicitate în mod veridic și corect și să le actualizați imediat dacă acestea se modifică.
- Accesul la Contul de Utilizator este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Sunteți obligat să păstrați confidențialitatea acestor date și să nu le divulgați.Nu suntem responsabili pentru utilizarea lor de către terți. În cazul utilizării lor de către persoane neautorizate, nu suntem răspunzători pentru acest lucru.
- Contul dumneavoastră de utilizator este personal și nu îl puteți partaja cu alte persoane.
- Putem șterge Contul dumneavoastră de utilizator, în special dacă nu a fost utilizat pentru o perioadă mai mare decât [VA FI COMPLETAT], în cazul retragerii dumneavoastră din Acord sau dacă vă încălcați obligațiile asumate în temeiul Acordului.
- Este posibil ca Contul dumneavoastră de utilizator să nu fie disponibil în mod continuu, în special din cauza necesității de a efectua întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului.
- PREȚUL ȘI CONDIȚIILE DE PLATĂ, REZERVAREA DREPT DE PROPRIETATE
- Prețul este întotdeauna specificat în Magazinul Online, în Propunerea de Comandă și în Acord. În cazul unei discrepanțe între Prețul indicat pentru Bunuri în Magazinul Online și Prețul indicat în Propunerea de Comandă, se va aplica Prețul inclus în Propunerea de Comandă, care va fi întotdeauna în concordanță cu prețul specificat în Acord. Propunerea de Comandă include, de asemenea, informații despre Costul de Livrare, precum și orice condiții în care livrarea este gratuită.
- Prețul total, în conformitate cu punctul 1.4, este furnizat inclusiv TVA și toate taxele specificate în prevederi legale separate.
- Vom solicita plata Prețului Total după încheierea Acordului și înainte de predarea Bunurilor. Puteți plăti în următoarele moduri:
- Prin transfer bancar. Informațiile necesare pentru plată vor fi trimise în confirmarea Comenzii. În cazul plății prin transfer bancar, data scadenței pentru Prețul Total este [WILL BE COMPLETED].
- Prin card online. În acest caz, plata se efectuează prin intermediul platformei de plată [WILL BE COMPLETED], în conformitate cu termenii și condițiile acesteia, care sunt disponibile la: [WILL BE COMPLETED]. În cazul plății cu cardul online, data scadenței pentru Prețul Total este [WILL BE COMPLETED].
- Într-un astfel de caz, plata se efectuează prin intermediul platformei de plată [WILL BE COMPLETED], în conformitate cu termenii și condițiile acesteia, care sunt disponibile la: [WILL BE COMPLETED]. Metoda de plată se bazează pe metoda de plată a Clientului.
- Ramburs la livrare. În acest caz, plata se efectuează la livrarea Bunurilor la primire. La plata ramburs la livrare, prețul total se plătește la primirea Bunurilor.
- Ramburs la ridicarea personală - Puteți plăti numerar la ridicarea Bunurilor de la locația/locațiile noastre, o listă a acestora fiind disponibilă pe site-ul nostru web. În cazul plății în numerar la ridicarea personală a comenzii, Prețul Total se plătește la primirea Bunurilor.
- Factura va fi emisă electronic după plata Prețului Total și va fi trimisă la adresa de e-mail furnizată în Comandă. Factura va fi, de asemenea, atașată fizic la Bunuri și disponibilă în Contul dvs. de Utilizator, dacă aveți unul.
- Dreptul de proprietate asupra Bunurilor vă va fi transferat numai după plata integrală a Prețului Total și livrarea Bunurilor. În cazul plății prin transfer bancar, prețul total se consideră plătit în momentul în care fondurile sunt creditate în contul nostru, iar în alte cazuri – în momentul efectuării plății.
- LIVRAREA BUNURILOR, TRANSFERUL RISCULUI DE DISTRUGERE ACCIDENTALĂ, DETERIOARE ȘI PIERDERE A ARTICOLULUI ACHIZIȚIONAT
- Bunurile vor fi livrate în modalitatea aleasă de dumneavoastră dintre următoarele opțiuni:
- Ridicare personală de la una dintre sucursalele noastre, a cărei listă este disponibilă online pe site-ul nostru web;
- Ridicare personală la punctele de colectare Fan Courier;
- Livrare prin intermediul companiilor de transport: Fan Courier .
- Bunurile pot fi livrate numai în România.
- Suntem obligați să vă livrăm bunurile imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data încheierii contractului, cu excepția cazului în care convenim altfel. Bunurile sunt considerate livrate în momentul în care le ridicați, acestea sunt ridicate de o persoanățiunea specificată sau atunci când o predăm unui transportator pe care l-ați selectat independent, în afara opțiunilor de transport pe care le-am oferit. Dacă Bunurile necesită asamblare sau instalare din partea noastră, acestea sunt considerate livrate numai după finalizarea asamblării sau instalării. Bunurile cu elemente digitale sunt considerate livrate atunci când conținutul digital sau serviciul digital relevant este pus la dispoziție pentru descărcare și instalare, iar în cazul furnizării continue de conținut digital sau servicii digitale, atunci când acestea încep să fie puse la dispoziție.
- În timpul executării contractului, pot apărea circumstanțe care afectează data livrării Bunurilor pe care le-ați comandat. Dacă data livrării se modifică, vă vom informa imediat prin e-mail, furnizând o nouă dată estimată de livrare. Acest lucru nu vă afectează dreptul de a vă retrage contractul. Împreună cu informațiile despre noua dată de livrare, vă vom solicita să confirmați dacă doriți în continuare să primiți Bunurile comandate la noua dată. În cazul ridicării personale de la locația noastră, vă vom notifica prin e-mail despre posibilitatea ridicării Bunurilor.
- La ridicarea Bunurilor de la curier, aveți obligația de a verifica integritatea ambalajului și, în cazul oricărei deteriorări, să raportați imediat acest lucru curierului și nouă. Dacă ambalajul este deteriorat într-un mod care indică o manipulare sau o deschidere neautorizată a expedierii, nu aveți obligația de a-l ridica.
- Aveți obligația de a ridica Bunurile la locul și ora convenite. Dacă nu reușiți să ridicați Bunurile livrate în conformitate cu propoziția anterioară, vă vom informa prin e-mail de unde puteți ridica Bunurile și până când trebuie să faceți acest lucru. La cererea dumneavoastră scrisă, trimisă în termen de cel mult 14 zile de la data la care ar fi trebuit să ridicați Bunurile, vom livra din nou Bunurile, iar dumneavoastră sunteți de acord să acoperiți toate costurile asociate cu relivrarea, la cererea dumneavoastră. Dacă vă încălcați obligația de a colecta Bunurile, cu excepția cazurilor prevăzute în Secțiunea 6.4 din acești Termeni și Condiții, acest lucru nu constituie o încălcare a obligației noastre de a vă livra Bunurile. Necolectarea Bunurilor nu va constitui un motiv pentru rezilierea contractului dintre noi și dumneavoastră. Dacă nu colectați Bunurile în termenul suplimentar, avem dreptul să reziliem contractul din cauza unei încălcări semnificative din partea dumneavoastră. Dacă decidem să exercităm acest drept, rezilierea contractului va intra în vigoare la data la care vă vom transmite notificarea relevantă. Rezilierea contractului nu afectează dreptul nostru de a solicita despăgubiri pentru orice daune suferite, inclusiv costurile reale suportate în încercarea de a livra din nou Bunurile la cererea dumneavoastră, precum și orice alte posibile cereri de despăgubire, dacă există.
- Dacă, din motive imputabile dumneavoastră, Bunurile sunt livrate din nou sau într-un mod diferit de cel convenit în contract, veți fi răspunzător pentru costurile asociate cu această re-livrare, la cererea dumneavoastră. Detaliile de plată pentru aceste costuri vor fi trimise la adresa dvs. de e-mail furnizată în contract, iar plata va fi efectuată în termen de 14 zile de la primire.
- Riscul de distrugere accidentală, deteriorare și pierdere a Bunurilor vă este transferat la livrare. Dacă nu acceptați sau refuzați să acceptați Bunurile, cu excepția cazurilor prevăzute în secțiunea 6.4 a acestor termeni și condiții, acest risc vă este transferat în momentul în care ați avut ocazia să acceptați Bunurile, dar nu ați făcut acest lucru din motive care vă sunt imputabile. Transferul riscului de distrugere, deteriorare și pierdere accidentală a Bunurilor înseamnă că, din acel moment, suportați toate consecințele legate de pierderea, distrugerea, deteriorarea sau orice deteriorare a stării lor.
- DREPTURI DE RĂSPUNDERE PENTRU DEFECTE
- Dispoziții preliminare privind răspunderea pentru defecte
- Dacă sunteți Antreprenor, ne angajăm să vă livrăm Bunurile în calitatea, cantitatea convenite și fără defecte.
- Dacă sunteți Consumator, ne angajăm să vă livrăm Bunurile în conformitate cu cerințele generale specificate în § 617 din Codul Civil și cerințele convenite care rezultă din § 616 din Codul Civil, precum și în conformitate cu caracteristicile Bunurilor comandate de dumneavoastră, prezentate în magazinul nostru online sau în materialele promoționale și fără defecte. Bunurile nu trebuie să îndeplinească cerințele generale specificate în § 617 din Codul Civil.Codul Civil, dacă la încheierea contractului v-am informat în mod expres că o anumită caracteristică nu îndeplinește astfel de cerințe generale și v-ați dat consimțământul explicit și specific în acest sens.
- Bunurile vândute respectă cerințele generale prevăzute la § 617 din Codul Civil dacă:
- sunt potrivite pentru toate scopurile pentru care se utilizează în mod normal Bunuri de același tip, ținând cont în special de prevederile legale, standardele tehnice sau codurile de conduită aplicabile în industria dată, dacă nu au fost elaborate standarde tehnice;
- corespunde descrierii și calității eșantionului sau modelului pe care vi l-am pus la dispoziție înainte de încheierea contractului;
- este livrat cu accesorii, ambalaje și instrucțiuni, inclusiv instrucțiuni de asamblare și instalare, la care vă puteți aștepta în mod rezonabil;
- este livrat în cantitatea, calitatea și cu caracteristicile, inclusiv funcționalitatea, compatibilitatea, siguranța și capacitatea de a-și menține funcția și performanța (durabilitatea) în timpul utilizării normale, care sunt standard pentru Bunuri de acest tip și la care vă puteți aștepta în mod rezonabil, ținând cont de natura Bunurilor vândute și de orice declarații publice făcute de noi sau de orice altă persoană din același lanț de aprovizionare, inclusiv de producător sau în numele acestuia, în special ca parte a promovării Bunurilor sau a etichetării acestora. Producătorul este considerat a fi producătorul Bunurilor, importatorul Bunurilor pe piața Uniunii Europene dintr-o țară terță sau orice altă persoană care se identifică drept producător prin plasarea numelui, mărcii comerciale sau a altei mărci distinctive pe Bunuri. Suntem răspunzători pentru defectele pe care Bunurile le au la momentul livrării, în limitele obligației noastre prevăzute în Secțiunea 7.1.1 sau 7.1.2 din acești Termeni și Condiții.
- Dacă sunteți o entitate comercială, nu suntem răspunzători pentru defectele Bunurilor în următoarele cazuri:
- dacă ați fost informat despre defectele existente sau ar fi trebuit să le cunoașteți în baza circumstanțelor încheierii contractului, iar aceste defecte nu contravin proprietăților convenite ale Bunurilor;
- dacă defectele Bunurilor au apărut după ce le-ați acceptat, cu condiția ca defectele să nu se datoreze unei încălcări a obligațiilor noastre sau că ați avut posibilitatea de a accepta Bunurile în conformitate cu Art. 6 din acești termeni și condiții, dar ați refuzat să îl acceptați sau nu l-ați acceptat fără un motiv întemeiat;
- dacă nu ați raportat defectele vizibile ale Bunurilor în perioada specificată la Articolul 7.3.1 din acești termeni și condiții;
- dacă nu ați raportat defectele ascunse ale Bunurilor în perioada specificată la Articolul 7.3.2 din acești termeni și condiții;
- în cazul Bunurilor folosite, nu suntem răspunzători pentru defectele rezultate din utilizarea anterioară sau uzura. În cazul Bunurilor vândute la un preț redus, nu suntem răspunzători pentru defectele care au stat la baza reducerii de preț.
- Dacă sunteți Consumator, nu suntem răspunzători pentru defectele și proprietățile Bunurilor în următoarele cazuri:
- dacă nu ați raportat defectele Bunurilor în termenul specificat în secțiunea 7.4.1. acești Termeni și Condiții;
- dacă proprietățile Bunurilor nu îndeplinesc cerințele generale prevăzute la § 617 din Codul Civil și ați fost informat în mod clar în scris despre acest fapt de către noi și v-ați exprimat consimțământul expres în scris pentru această nerespectare;
dacă contractul se referă la achiziționarea de Bunuri cu elemente digitale sau la un contract pentru furnizarea de conținut digital
- și defectele Bunurilor au apărut ca urmare a instalării incorecte sau a neinstalării actualizărilor necesare, cu condiția să vă fi furnizat aceste actualizări, să vă fi informat despre disponibilitatea lor și despre consecințele care pot apărea în cazul neinstalării lor;
- și dacă neinstalarea sau instalarea incorectă a actualizărilor necesare, care a dus la defecte ale Bunurilor, nu a fost cauzată de deficiențe în instrucțiunile de instalare furnizate de Noi.
- Perioada generală de garanție este de 24 de luni. Perioada de garanție începe de la data primirii Bunurilor de către Dumneavoastră.
- DacăDacă Bunurile sunt înlocuite, perioada de garanție începe din nou din momentul în care primiți Bunurile noi.
- Drepturile dumneavoastră care decurg din răspunderea pentru defectele Bunurilor acoperite de garanție expiră dacă acestea nu sunt raportate în perioada de garanție. Cu toate acestea, drepturile care decurg din răspunderea pentru defectele Bunurilor care se deteriorează rapid trebuie raportate cel târziu în ziua următoare achiziției, în caz contrar drepturile dumneavoastră expiră.
- Bunurile vândute sunt defecte dacă nu respectă cerințele convenite și cerințele generale specificate în paragrafele de mai sus sau dacă utilizarea lor este împiedicată sau restricționată de drepturile unei terțe părți, inclusiv drepturile de proprietate intelectuală. Garantăm că, în momentul transferului riscului de distrugere accidentală, deteriorare și pierdere a Bunurilor, în conformitate cu Secțiunea 6.8 din Termeni și Condiții, Bunurile nu prezintă defecte, în special:
- corespund descrierii, tipului, cantității și calității și au proprietățile pe care le-am convenit cu dumneavoastră, iar dacă acestea nu au fost menționate în mod expres, atunci cele pe care le-am indicat în descrierea Bunurilor sau care pot fi așteptate în mod rezonabil, având în vedere natura Bunurilor;
- sunt adecvate scopurilor pe care le-am specificat sau scopurilor pentru care sunt destinate în mod normal Bunuri de acest tip și sunt funcționale;
- au o anumită capacitate de a lucra cu hardware sau software cu care se utilizează în mod normal Bunuri de același tip, fără a fi nevoie să se modifice Bunurile, hardware-ul sau software-ul achiziționate (compatibilitate), și o capacitate specifică de a lucra cu hardware sau software altul decât cel cu care se utilizează în mod normal Bunuri de același tip (interoperabilitate);
- sunt livrate cu toate accesoriile și instrucțiunile, dacă acest lucru a fost convenit cu dumneavoastră în Acord;
- dacă Bunurile conțin elemente digitale, sunt furnizate actualizările specificate în Acord.
- Condiții pentru urmărirea reclamațiilor pentru răspundere pentru defecte (reclamații) specifice Antreprenorilor
- Sunteți obligat să raportați și să indicați defectul fără întârzieri nejustificate după descoperirea sau detectarea acestuia, dar nu mai târziu de 3 zile de la primirea Bunurilor.
- O reclamație pentru alte defecte (ascunse) trebuie făcută în conformitate cu punctul 7.5.1. de mai jos, fără întârzieri nejustificate după detectarea acestora, dar nu mai târziu de sfârșitul perioadei de garanție.
- Dacă Bunurile sunt livrate într-un ambalaj deteriorat sau coletul este în mod evident prea ușor, vă rugăm să nu acceptați aceste Bunuri de la firma de curierat și să ne informați imediat telefonic la [WILL BE COMPLETED] sau prin e-mail la [WILL BE COMPLETED]. Dacă se detectează defecte vizibile (de exemplu, daune mecanice), sunteți obligat să depuneți imediat o reclamație în conformitate cu punctul 7.5.1. de mai jos. Reclamațiile depuse după termenul limită privind defectele vizibile ale Bunurilor, inclusiv articolele lipsă, nu vor fi luate în considerare de către noi.
- Garanția acoperă toate defectele Bunurilor descrise în secțiunea 7.2 și/sau nerespectarea obligației noastre prevăzute în secțiunea 7.1.1a din acești Termeni și Condiții.
- Nu aveți dreptul să revendicați răspunderea pentru defecte dacă nu suntem răspunzători pentru acestea în conformitate cu secțiunea 7.1.5 din acești Termeni și Condiții sau în conformitate cu legislația aplicabilă la momentul încheierii Contractului. În plus, nu aveți dreptul să depuneți o reclamație dacă ați fost conștient de defectul respectiv înainte de a primi Bunurile, ați fost informat despre acesta sau ați primit o reducere corespunzătoare la Prețul Bunurilor din acest motiv.
- Condiții pentru exercitarea răspunderii pentru defecte (reclamații) specifice Consumatorilor
. Dacă decideți să ridicați expedierea, vă rugăm să verificați conținutul în prezența curierului și să vă asigurați că nu lipsește nimic și că toate piesele sunt în stare bună. Dacă, în timpul acestei inspecții, constatați că starea sau numărul articolelor comandate nu corespunde comenzii, vă recomandăm să completați un Raport de Daune cu curierul sau să raportați astfel de discrepanțe în raportul de acceptare al curierului.
- Aveți dreptul să exercitați răspunderea pentru defectele care apar la Bunurile primite în termen de 2 luni de la descoperirea defectului, dar nu mai târziu de 24 de luni de la livrarea Bunurilor. Dacă obiectul achiziției este un Bun cu elemente digitale, în care conținutul digital sau serviciul digital urmează să fie livrat continuu pentru o perioadă convenită, suntem răspunzători pentru orice defect al conținutului digital sau al serviciului digital care apare sau devine evident pe parcursul perioadei convenite, dar timp de cel puțin 2 ani de la livrarea Bunului cu elemente digitale.
<Dacă Bunurile sunt livrate într-un ambalaj deteriorat sau coletul este în mod evident prea ușor, vă recomandăm să nu acceptați Bunurile de la curier și să ne informați imediat prin e-mail la adresa www.pentru-pacienti.ro- Dacă ulterior descoperiți defecte vizibile după primirea Bunurilor (de exemplu, daune mecanice, componente lipsă, Bunuri sau părți ale acestora incorecte), vă rugăm să depuneți imediat o reclamație în conformitate cu punctul 7.5.1 de mai jos. Reclamațiile depuse după termenul limită privind defectele vizibile ale Bunurilor, inclusiv incompletitudinea, pot fi respinse de Noi.
- Nu aveți dreptul să invocați răspunderea pentru defecte dacă Noi nu suntem răspunzători pentru acestea în conformitate cu secțiunea 7.1.6 din acești Termeni și Condiții sau în conformitate cu legislația în vigoare la momentul încheierii Acordului.
- Reclamațiile trebuie depuse în conformitate cu procedura descrisă în secțiunea 7.5.1 și în termenul specificat în secțiunea 7.4.1. a acestor Termeni și Condiții.
- Depunere a cererilor de despăgubire pentru defecte (reclamații)
- Dacă Produsul prezintă un defect, adică în special dacă oricare dintre condițiile specificate la punctul 7.1. nu sunt îndeplinite, puteți raporta defectul respectiv și puteți depune o cerere de despăgubire pentru defecte (adică puteți depune o reclamație) trimițând un e-mail sau o scrisoare la adresele noastre furnizate în secțiunea referitoare la datele noastre sau personal la sediul/sediile noastre, a căror listă este disponibilă pe site-ul nostru web. Pentru a depune o reclamație, puteți utiliza și formularul model furnizat de noi, care constituie Anexa 1 la acești Termeni și Condiții.
- În reclamația dumneavoastră, trebuie mai întâi să descrieți defectul Bunurilor și să furnizați datele dumneavoastră de identificare, inclusiv adresa de e-mail la care doriți să primiți informații despre modul în care va fi gestionată reclamația dumneavoastră. De asemenea, trebuie să specificați pe care dintre cererile de despăgubire pentru defectele specificate în secțiunile 7.6.3. - 7.6.8. doriți să le exercitați.
- Atunci când depuneți o reclamație, trebuie să prezentați și dovada achiziției Bunurilor (factură) pentru a confirma achiziția de la noi. În caz contrar, nu suntem obligați să acceptăm reclamația.
- Data depunerii unei reclamații este considerată a fi data livrării Bunurilor defecte, împreună cu documentele relevante (în conformitate cu punctul 7.5.3). Dacă reclamația este incompletă (de exemplu, ilizibilă, neclară, incomprehensibilă, nu conține documentele necesare etc.), vă vom solicita în scris, în principal prin e-mail, să completați reclamația. Într-un astfel de caz, procesul de reclamație începe la data primirii reclamației suplimentare.
- La primirea reclamației sau a completării acesteia, vom emite imediat o confirmare scrisă de primire a reclamației sau a notificării defectului. În confirmare, vom indica cel mai scurt termen posibil specificat la punctul 7.6.1. în care vom remedia defectul raportat al Bunurilor.
- Dacă nu finalizați reclamația în conformitate cu punctul 7.5.4. din prezentul articol fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 10 zile de la data primirii solicitării noastre, vom considera reclamația nefondată. Dacă informațiile lipsă solicitate sunt necesare pentru procesarea reclamației, putem decide să o respingem.
- Procesarea reclamațiilor
- Pe baza deciziei dumneavoastră privind metoda de remediere a defectului dintre opțiunile specificate la punctele 7.6.3. și 7.6.4. până la 7.6.8., vom elimina defectul într-un termen rezonabil necesar pentru evaluarea defectului și vom repara sau înlocui Bunurile, în funcție de natura produsului și de tipul și gravitatea defectului. Această perioadă nu va depăși 30 de zile de la data depunerii reclamației sau de la data descoperirii defectului. Nu oferim garanție pentru consumatori în conformitate cu § 626 din Codul Civil. Nu suntem obligați să acceptăm metoda aleasă de dumneavoastră de eliminare a defectului dacă aceasta nu este fezabilă.sau ar duce la costuri disproporționate pentru noi, ținând cont de Prețul Bunurilor și de gravitatea defectului.
- Numai în cazuri excepționale și din motive obiective putem prelungi termenul limită pentru remedierea defectului, specificat în confirmarea de primire a reclamației, cu cel mai scurt timp necesar pentru remedierea acestuia. Vă vom informa în scris despre o astfel de prelungire.
- Dacă defectul poate fi înlăturat prin reparare, aveți dreptul să îl înlăturați gratuit, în timp util și în mod corespunzător, pe cheltuiala noastră.
- În loc să reparați defectul, puteți solicita înlocuirea Bunurilor.
- În loc să înlăturați defectul prin reparare, putem, de asemenea, să înlocuim Bunurile defecte cu Bunuri noi, fără defecte, cu condiția ca acest lucru să nu vă cauzeze inconveniente semnificative.
- După termenul limită pentru înlăturarea defectului, aveți dreptul la o reducere corespunzătoare a Prețului Bunurilor sau să vă retrageți din Contract. Aveți aceleași drepturi dacă defectul nu a fost îndepărtat sau Bunurile nu au fost înlocuite, am refuzat să reparăm sau să înlocuim Bunurile din cauza imposibilității sau a unor costuri disproporționate, defectul persistă după reparare sau înlocuire sau v-am informat că repararea sau înlocuirea nu este posibilă într-un termen rezonabil sau fără dificultăți semnificative. Reducerea de preț trebuie să fie proporțională cu diferența dintre valoarea Bunurilor vândute și valoarea acestora dacă acestea nu prezentau defecte. Vom rambursa prețul de achiziție sau reducerea de preț utilizând aceeași metodă de plată utilizată, cu excepția cazului în care convenim în mod expres asupra unei alte metode de rambursare. Toate costurile asociate cu returul sunt suportate de noi.
- Nu vă puteți retrage din contractul în temeiul secțiunii 7.6.6 dacă ați contribuit la defect sau dacă defectul este minor. Dacă contractul se referă la mai multe Bunuri, vă puteți retrage din contract doar în legătură cu Bunurile defecte. În cazul altor Bunuri, vă puteți retrage din contract numai dacă nu se poate aștepta în mod rezonabil că sunteți interesat să le păstrați fără produsul defect.
- Dacă defectul Bunurilor este iremediabil și vă împiedică să le utilizați în mod corespunzător și în conformitate cu scopul lor, aveți dreptul de a solicita înlocuirea Bunurilor sau de a vă retrage din contract. Aveți aceleași drepturi în cazul unor defecte care pot fi înlăturate, dar care reapar după reparare, sau dacă numărul de defecte este atât de mare încât împiedică utilizarea corectă a Bunurilor.
- Vom lua în considerare reclamația sau raportul dumneavoastră de defect prin repararea Bunurilor, înlocuirea acestora, acordarea unei reduceri corespunzătoare la Prețul Bunurilor sau furnizarea unei respingeri scrise justificate a răspunderii pentru defecte, respingând astfel reclamația dumneavoastră.
- Dacă sunteți consumator, exercitarea drepturilor care decurg din răspunderea pentru defectele Bunurilor este supusă prevederilor § 619 și următoarele. Codul Civil și Legea privind Protecția Consumatorilor.
- Dacă respingem răspunderea pentru defecte sau reclamația dumneavoastră, aveți dreptul să contactați o entitate acreditată, autorizată sau notificată (de exemplu, evaluator, centru de service autorizat, instituție științifică etc.) pentru a obține o expertiză sau un aviz tehnic care va confirma răspunderea noastră pentru defectele Bunurilor.
- Dacă expertiza confirmă răspunderea noastră pentru defectele Bunurilor în conformitate cu punctul 7.8., puteți depune din nou o reclamație la noi, dar nu o vom putea respinge din nou și vom fi obligați să o luăm în considerare.
- Costurile asociate cu obținerea unei expertize sau a unui aviz tehnic, în conformitate cu punctul 7.8. din acești termeni și condiții, sunt suportate de Noi, cu toate acestea, trebuie să le raportați pentru returnare în termen de cel mult 2 luni de la luarea în considerare a reclamației repetate.
- Prin prezenta, ați fost informat în mod corespunzător cu privire la drepturile dumneavoastră legate de exercitarea răspunderii pentru orice defecte ale Bunurilor. Prin încheierea contractului, confirmați că ați avut ocazia să vă familiarizați cu termenii și condițiile de reclamații privind Bunurile și că le înțelegeți pe deplin.
- RETRAGEREA DIN CONTRACT
- Retragerea din Contract, adică încetarea relației contractuale dintre Noi și Dumneavoastră de la începutul acesteia, poate avea loc din motivele și în termenii prevăzuți în prezentul articol, precum și în alte prevederi ale Termenilor și Condițiilor în care este prevăzută în mod expres posibilitatea de retragere.văzut.
- Dacă sunteți consumator, vă puteți retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea bunurilor sau de la încheierea unui contract pentru furnizarea sau încheierea unui serviciu, fără a oferi vreun motiv, în conformitate cu articolul 20 din Legea privind protecția consumatorilor. Dacă am încheiat un contract pentru livrarea anumitor tipuri de bunuri sau a anumitor părți ale bunurilor, această perioadă se calculează de la primirea ultimei părți a bunurilor și, după încheierea unui contract în baza căruia vom furniza bunurile în mod regulat și repetat, de la primirea primei expedieri. Vă puteți retrage din contract în orice mod demonstrabil (în special prin trimiterea unui e-mail sau a unei scrisori la adresele specificate în datele de identificare). De asemenea, puteți utiliza formularul model de retragere, care este Anexa nr. 2 la Termeni și Condiții. Aveți dreptul de a vă retrage din contract numai în legătură cu un anumit bun sau cu un anumit bun, dacă v-am furnizat mai multe bunuri în cadrul contractului. Efectele retragerii din contract se aplică și oricărui supliment la contract care nu este valabil doar în cazul unui acord expres. După primirea retragerii dumneavoastră din contract, vă vom trimite imediat o confirmare de primire prin e-mail sau pe un suport durabil.
- Dacă sunteți Consumator și nu livrăm Bunurile la timp, aveți dreptul de a vă retrage din Contract fără a fi nevoie să stabiliți un termen suplimentar, în conformitate cu § 517 alin. 1 din Codul Civil, dacă: (i) refuzăm să livrăm Bunurile, (ii) livrarea la timp a fost esențială din cauza circumstanțelor încheierii Contractului, (iii) înainte de încheierea Contractului, ne-ați informat că livrarea la timp este importantă pentru dumneavoastră.
- În calitate de Consumator, nu vă puteți retrage din Contract în următoarele cazuri:
- prestarea unui serviciu, dacă acesta a fost executat integral și implementarea sa a început înainte de expirarea perioadei de retragere, cu consimțământul dumneavoastră expres și după ce v-am informat cu privire la pierderea dreptului de retragere din Contract după executarea integrală a serviciului, dacă în temeiul Contractului sunteți obligat să plătiți Prețul;
- când obiectul Contractului este vânzarea de Bunuri, al căror Preț depinde de mișcările de preț de pe piața financiară, asupra cărora nu avem niciun control asupra impactului și care se pot modifica în timpul retragerii. perioadă;
- când obiectul Acordului este vânzarea de băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii Acordului, dar livrarea acestora este posibilă numai după 30 de zile și prețul acestora depinde de fluctuațiile pieței;
- când obiectul Acordului îl reprezintă Bunuri fabricate la comandă conform specificațiilor dumneavoastră sau adaptate nevoilor individuale;
- când obiectul Acordului îl reprezintă Bunuri care se deteriorează rapid sau au o durată scurtă de valabilitate, precum și Bunuri care au fost amestecate inseparabil cu alte produse după livrare;
- când obiectul Acordului îl reprezintă Bunuri sigilate din motive de sănătate sau igienă, al căror ambalaj a fost rupt după livrare;
- când obiectul Acordului este furnizarea de presă, cu excepția contractelor de abonament;
- adăugarea de conținut digital, sau dacă acesta a fost livrat în ambalajul original și a fost adăugat la consimțământul dumneavoastră expres înainte de expirarea termenului limită de livrare de la Zmluvy și My sme. V-am informat că nu aveți dreptul să vă retrageți din Zmluvy.
- dacă obiectul Contractului este furnizarea de conținut digital care nu este furnizat pe un suport tangibil, dacă furnizarea a început cu consimțământul dumneavoastră expres. înainte de expirarea perioadei de retragere și ați fost informat cu privire la pierderea dreptului de retragere.
- Perioada de retragere în temeiul Art. 8.2 din Termeni și Condiții se consideră îndeplinită dacă, în perioada de retragere (cel târziu în ultima zi), ne trimiteți o declarație de retragere din Contract.
- În cazul retragerii din Contract, vă vom rambursa Prețul în termen de 14 zile de la primirea declarației dumneavoastră de retragere, în contul bancar din care a fost efectuată plata sau într-un alt cont specificat în declarația de retragere. Cu toate acestea, rambursarea nu se va efectua înainte de a returna Bunurile sau de a furniza dovada că ni le-ați trimis înapoi. Vă rugăm să returnați Bunurile într-o stare curată, de preferință în ambalajul original.
- În cazul retragerii din Contract în temeiul Articolului 8.2 din Termeni și Condiții, sunteți obligat să returnați sau să predați Bunurile către noi sau către o persoană autorizată de noi în termen de 14 zile de la data retragerii. Veți suporta costurile de returnare a Bunurilor, cu excepția cazului în care suntem de acord să ridicăm Bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate. Termenul limită se consideră îndeplinit dacă Bunurile au fost predate pentru transport cel târziu în ultima zi a termenului limită. Aveți dreptul la rambursarea costurilor de livrare, dar numai până la cea mai ieftină opțiune de livrare pe care o oferim. Acest lucru se aplică și returnării suportului material pe care a fost livrat Conținutul Digital în temeiul Acordului privind Conținutul Digital. După retragerea din Acordul privind Conținutul Digital, avem dreptul să blocăm accesul ulterior la acesta, de exemplu prin restricționarea accesului sau ștergerea contului dumneavoastră de utilizator. Dacă obiectul Acordului din care vă retrageți a fost furnizarea unui serviciu, sunteți obligat să plătiți pentru serviciile prestate efectiv până la data primirii notificării de retragere, cu condiția să fi consimțit în prealabil la începerea furnizării serviciului.
- Sunteți responsabil pentru orice daună adusă Bunurilor rezultată din utilizarea acestora, alta decât cea necesară pentru a vă familiariza cu natura și proprietățile acestora. Într-un astfel de caz, vă vom factura daunele la returnarea Bunurilor, iar termenul de plată este de 14 zile.
- Avem dreptul de a ne retrage din Contract dacă stocurile sunt epuizate, Bunurile nu sunt disponibile sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul Bunurilor specificate în Contract a încetat producția sau a efectuat modificări semnificative care ne împiedică să ne îndeplinim obligațiile asumate în temeiul Contractului, precum și din cauza forței majore sau a incapacității de a livra Bunurile în termenul specificat în Termeni, în ciuda tuturor eforturilor rezonabile. În astfel de cazuri, vă vom informa imediat despre situație și vă vom rambursa prețul total al Bunurilor în termen de 14 zile de la retragerea dumneavoastră din Contract. Rambursarea se va efectua utilizând aceeași metodă utilizată pentru plată, cu excepția cazului în care convenim asupra unei alte metode care nu implică costuri suplimentare.
- De asemenea, avem dreptul să ne retragem din Contract dacă nu ridicați Bunurile în termen de 5 zile lucrătoare de la ziua în care ați fost obligat să le ridicați.
- TRIMITEREA CERERILOR ȘI RECLAMAȚIILOR
- În calitate de Consumator, aveți dreptul de a trimite cereri și reclamații în scris, prin e-mail, la următoarea adresă: [VA FI COMPLETAT].
- Vă vom informa cu privire la rezultatul cererii sau reclamației dumneavoastră. prin e-mail la adresa furnizată.
- Autoritatea de supraveghere este în special: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București, cod poștal 011865. Consiliul Concurenței , Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, sector 1, București, cod poștal 013701.
- SOLUȚIONARE ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR PENTRU CONSUMATORI
- Aveți dreptul să ne solicitați să remediem situația trimițând un e-mail la: [DE COMPLETAT] dacă nu sunteți mulțumit de modul în care am gestionat reclamația dumneavoastră sau considerați că v-am încălcat drepturile. Dacă respingem solicitarea dumneavoastră sau nu răspundem la aceasta în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, aveți dreptul să depuneți o cerere de inițiere a unei soluții alternative a litigiilor la entitatea care se ocupă de litigiu. privind soluționarea alternativă a litigiilor („Entitatea”) în conformitate cu Legea nr. 391/2015 Coll., privind soluționarea alternativă a litigiilor pentru litigiile consumatorilor și privind modificarea și completarea anumitor legi, astfel cum a fost modificată („Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor”).
- Entitățile sunt organisme și entități juridice autorizate specificate în Secțiunea 3 din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor, iar lista acestora este disponibilă pe site-ul web al Ministerului Economiei al Republicii Slovace: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
- Solicitarea poate fi depusă în modul specificat în secțiunea 12 din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor.
- În plus, aveți dreptul la soluționarea extrajudiciară a litigiilor online prin intermediul platformei ODR disponibilă la:
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297 sau https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.
- FINAL PREVEDERI
- Vă vom trimite toată corespondența scrisă electronic. Adresa noastră de e-mail este furnizată în Datele noastre de identificare. Vom trimite corespondența la adresa dvs. de e-mail furnizată în acord, în contul dvs. de utilizator sau prin intermediul adresei prin care ne-ați contactat.
- Acest acord poate fi modificat numai cu acordul nostru scris. Avem dreptul de a modifica și completa acești termeni, dar o astfel de modificare nu va afecta acordurile existente, ci doar acordurile încheiate după intrarea în vigoare a modificării. Vă vom notifica despre modificare numai dacă aveți un cont de utilizator (astfel încât să puteți accesa aceste informații atunci când plasați o nouă comandă; cu toate acestea, această modificare nu vă dă dreptul să reziliați contractul, deoarece nu avem un contract care poate fi reziliat) sau dacă suntem obligați să vă livrăm Bunurile în mod regulat și recurent în temeiul contractului. Vă vom trimite informații despre modificare prin e-mail cu cel puțin 14 zile înainte de intrarea în vigoare a modificării. Dacă noi nu primiți notificarea de reziliere a contractului pentru livrări regulate și recurente de Bunuri în termen de 14 zile de la trimiterea notificării de modificare, noii termeni vor deveni parte a contractului nostru și se vor aplica următoarei livrări de Bunuri după intrarea în vigoare a modificării. Perioada de preaviz pentru reziliere este de 2 luni.
- În caz de forță majoră sau evenimente imprevizibile (dezastre naturale, pandemii, defecțiuni operaționale, întreruperi ale subcontractanților etc.), nu suntem răspunzători pentru daunele cauzate de sau legate de aceste evenimente. Dacă această situație persistă mai mult de 10 zile, atât noi, cât și dumneavoastră aveți dreptul de a vă retrage din contract în scris.
- Anexele obligatorii la termeni și condiții sunt formularul de reclamație (Anexa 1) și formularul de retragere cu instrucțiuni (Anexa 2).
- Contractul, inclusiv termenii și condițiile, este arhivat electronic de către noi, dar nu este accesibil pentru dumneavoastră. Cu toate acestea, veți primi întotdeauna termenii și condițiile și o confirmare a comenzii cu un rezumat prin e-mail, astfel încât veți avea acces la contract chiar și fără cooperarea noastră. Vă recomandăm întotdeauna să vă înregistrați.confirmarea comenzii și a termenilor.
- Activitățile noastre nu sunt supuse niciunui cod de conduită în temeiul § 2 lit. I) Legea privind protecția consumatorilor.
- Acești termeni și condiții intră în vigoare la 1 aprilie 2025.
ANEXA 1 – FORMULAR DE RECLAMAȚIE
Destinatar: pharco s. r. o., Podzáhradná 36/B 821 06 Bratislava
Depunere reclamație
Produsul reclamat (nume și cod):
De completat de către Consumator:
Nume și prenume:
Adresă de domiciliu:
De completat de către Antreprenor – persoană fizică:
Denumire comercială:
Adresă de domiciliu / Sediu social:
CIF/REGON:
De completat de către Antreprenor – persoană juridică:
Denumire comercială:
Sediu social:
NIP/REGON/date privind înscrierea în Registrul Național al Instanței:
Numele și prenumele persoanei care acționează în numele Antreprenorului – persoană juridică/funcție:
Adresă de e-mail:
Numărul comenzii și al facturii:
Data comenzii:
Data primirii mărfurilor:
Descrierea și amploarea defectelor produsului:
În calitate de client al vânzătorului, solicit ca reclamația mea să fie luată în considerare după cum urmează:
Solicit o rambursare în contul meu bancar (IBAN)/prin altă metodă:
Atașamente:
Data:
Legendă:
